Senilgeten

Någonting måste vara på gång. För någonting är inte som det brukar vara.

Åtskilliga gånger de senaste två veckorna har jag blivit nekad och nekad och trippelnekad fyrtiosju gånger när jag försöker logga in på olika login-ställen på internet. Detta anser jag mycket besynnerligt.

Jag har flera konspirationsteorier. Ett alternativ är att jag (eftersom jag inte har mängder att göra på dagarna men tydligen inte kan sova längre än åtta timmar nuförtiden) använt upp mina log-in möjligheter. Ett annat alternativ är att folk har börjat hijacka mina konton på olika platser och ändrat lösenorden. Ett tredje alternativ är att jag dött och därför är bortraderad från internet, men vet inte om det än. Eller så har jag helt enkelt blivit senil. Eller kan det bero på att många av mina lösenord minns automatisk av min webbläsare och det därför inte längre sitter i fingrarna på mig? Eller har jag månne tappat ett finger utan att veta om det, så jag egentligen missar några tangenter?

Teorierna är många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0