Tråkad

Jahapp, klockan har inte ens slagit elva och jag är redan göralös. Jag vaknade vid åtta imorse och låg och latade mig till nio, sen tyckte jag att det var så många saker som hängde över mitt huvud som ondsinta tunga svarta spöken så jag tänkte att det var väl lika bra att få de gjorda så gick de bort. Och det har jag nu så gjort. Och då vet jag inte vad jag ska göra längre. Och då blir jag stressad. Kanske finns det mer att göra? Är det något jag glömt? Kan jag göra något nu så jag hamnar lite före?

I förrgår lånade jag en ny bok på biblioteket. Den läste jag ut igår. Jag är inte van att ha såhär mycket tid på mina händer! Kanske ska jag inte klaga, men samtidigt så vet jag inte vad jag ska göra..? Hellre såhär, än så som jag haft det förut de senaste två åren, men de åren verkar ha satt sina spår.

Man kanske skulle ta och söka sig ett extrajobb till.

Klagbloggen.se har talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0