Slottski

Och på min Tysklandstripp (jag vill bestämt minnas att det var fler människor som skulle med också, men de är smått neglicerade pga av mitt mastermind till planerande) hoppas jag på att få slänga mitt fagra öga på denhär:

Som jag tänkte, om det faller mig i givetvis, lägga till i inköpningskorgen. Guuud vad det suger i spenderartarmen när jag ser

Schloss Neuschwanstein

Jag kan riktigt se hur jag egentligen hör hemma där, svassandes runt i långa glänsandes klädnader och mantel. Mja, det måste ha blivit något fel i distributionslistan när jag fördelades till en bondgård på toppen av västberget i en avlägsen by som Herrö när jag föddes. Egentligen var det toppen av ett betydligt högre berg i södraste delarna av Tyskland som var tänkt för min prinsessestjärt. Typiskt!

Men jaja, när jag återtagit min rättmätiga plats i universet tänkte jag hålla överdådig fest i denhär salen:

... och kanske övriga delar av slottet också, samtidigt som keruberna i taket kastar lyckönskningar över mig och alla de mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0