Diplom

Ooooh Yeah juppsie do! Så trillade det i brevinkastet ett litet diplom häromdagen:

"Till en alldeles fulländad Student!
Vi vill gratulera till din nya titel:

Bachelor i Klinisk biomekanik (b.sc.)

Vi vill passa på att tacka dig för dina otroliga insatser under de senaste tre åren med de vackraste studieresultat någonsin presterat under Syddansk Universitets historia! Vi är så glada att vi fäller en liten tår här på fakultetet när vi stolt kan räcka över ett förtjusande bachelorbevis och välkomna dig till tre års fantastiska studier på kandidatnivå. Vi hoppas att du glädjer dig lika mycket som oss!"

Så tror jag bestämt att det stod. Helt bestämt. Japp, alldeles hundra på att det var precis så det stod.

Jag måste nog ta och anpassa min autograf, så den passar sig bättre till min nya titel. Hääftigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0