Telefonkaputt

Eftersom mina mobiltelefoner har en förkärlek för att gå sönder när jag inte har några pengar att köpa en ny vettig telefon för, har min telefon givetvis börjat krångla.

Den:
1. Får spatt när man försöker ladda den, och skriker "jag har inget batteri, jag har inget batteri!" 720 gånger innan den fattar att laddaren sitter i.

2. Har slutat vibrera i tyst läge när någon ringer eller skickar sms

3. Endast vibrerar när jag får sms, trots att jag har ljudet på

4. Har fått för sig att börja pipa ohämmat och utan anledning när jag stängt av ljudet. Gärna på väl valda tidspunkter som lektioner och föreläsningar.

5. Alla låter som skurkar när jag pratar med dem. Ni vet sådär som att de lagt en tygbit över mikrofonen så ingen ska höra vem det är. Jag hör knappt någonting.

Det var väl smått allehanda som jag kommer på om den just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0