Får inte igång tåget igen

Hej hopp så trött jag är nuförtiden.. Trots att jag sovit, vilat, ätit och i övrigt slappat hela lovet och lite till, känns det fortfarande som om min kropp är ett halvt steg efter när jag rör mig.

Vad detta beror på är för mig otydligt. Och när man inte vet var det är för fel vet man heller inte vad man ska göra åt det.

Det har nu snart gått tre veckor in i en fyra veckors kurs och jag har inte ens slagit upp boken. Kära värld, jag har inte ens varit i skolan mer än tre timmar totalt.

Så nu hoppas jag på en superförmåga från gudarna att kunna racerläsa in det jag ska den återstående 1,5 v innan tentan ska äga rum, men så fort jag ser böckerna springer jag iväg och låtsas inte om dem, finner kläder som MÅSTE vikas NU eller toaletten som MÅSTE städas NU eller skåpordning som MÅSTE omstruktureras NU eller något annat för att bedöva det dåliga samvetet. Sen är jag dödstrött igen och lägger mig i sängen och pustar.

Månhän är jag sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0