Dålig dag

Idag är en såndär dålig dag. Troligtvis en PMS-dag. Dock något oklart.

Det är allmänt svårt idag. Jag vill inte plugga (vilket ju iofs inte är ovanligt). Jag vill bara äta, äta och äta (vilket ju på senare tid heller inte är ovanligt). 

Jag går också omkring och vet ingenting. Jag vet inte vad jag vill göra. Jag vet inte vad jag inte vill göra. Jag vet inte alls hur det ska gå. Med någonting. Någonsin. I hela livet.

Jag kommer antagligen aldrig få ett hus, ett bröllop, en utbildning, ett barn (eller två), eller någonting i dess like. Jag befinner mig alltså någorlunda på topp just nu. Bluö-äh.

Därför har jag beslutat att denna dag går ur historien. Räknas inte med. Står utanför. Därför gör det inget att jag just beslutat att äta kladdkakan innan jag äter pommes-fritesen (överkryddade med dill).

Jag förväntar att kladdkaksätandet kommer se ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0