Mainstream

Generellt verkar jag ha utvecklat ett system för att hata det alla andra gillar (och själv älska det upp över öronen i smyg - detta gäller dock inte Twilight triologin, som är lika pinsam som vilken Adam Sandler- film som helst).

Men The Hunger Games alltså! Wow! Jag måste genast ta upp min anti-mainstream-attityd till revurdering.

För någon vecka sedan beställde jag hem ett antal sommarpockets (som jag visserligen redan läst ut tre utav) och slängde med boken mest på skoj (och för att jag i hemlighet var nyfiken).

Första sidan var jag skeptisk, andra sidan var jag såld, över natten åt jag upp den.

Nu måste jag antagligen lära mig skjuta pilbåge, spara ut långt hår igen och vänta på att världen skall tas över av en post-apokalypiskt regim och sen hoppas på att de drar mitt namn ur en glaskula.

Troligtvis inte så troligt (eller glamouröst) som jag föreställer mig.



"Do you like the Hunger Games?" - "Are you kidding?! I F*cking love the Hunger games, This much (wingspread)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0