Djungeltrumman har ljudat

Skvallerelden verkar ha brunnit i min klass. Helt plötsligt är det främmande personer (ibland undrar jag om de ens går i samma klass som mig, jag har aldrig sett dem förr?) som kommer med lyckönskningar och nyfikna frågor.

Jag antar att det är någon ivrig skvallerbytta bland mina vänner (jag anar att det finns en del:P) som spridit löpelden, för jag tror inte de tar mig på utseendet (jag är fortfarande konkav om magen).

Inte för att det gör någonting, men min sociala fobi verkar inte trivas och jag blir högröd i ansiktet så fort jag inser att någon främmande pratar med mig.

Jag kan riktigt höra hur skvallermantrat viskar i korridorerna: "Tomatoface is pregnant, we're expecting a tomato in spring"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0