Ett annat glamoröst tillfälle

Jag verkar lida av många glamorösa tillfällen nuförtiden.

Idag fick jag slänga mig på toaletten i ottan för den sedvanliga morgonkräkningen.

Så när jag ligger där och hulkar, toaletten upptagen av att ta emot magsyra från min mun, verkar min blåsa inte kunna vänta på sin tur. För varje kaskad magen klämde upp, klämde den ut lite i trosorna (vilket var de enda, tillsammans med legginsen, jag bar i detta graciösa momentum).

Kul. 24 år och jag har just kissat på mig. Jag undrar när det hände senast.

"Aaa men va fn E! Där gick du över gränsen! Det är väl inget roligt att höra om när du besudlar dig själv heller!" tänker ni nu.

Nej, det är det inte heller. Det roliga består i när jag får springa ner i tvättstugan i källaren (jag bor på tredje våningen) utan byxor med rumpan bar eftersom de nu blöta legginsen var den enda rena underkroppsbeklädningen jag hade uppe i lägenheten.

Jag ska kanske tillägga att många av mina medstuderande (och därmed folk jag måste träffa i värdiga tillfällen, typ när jag ska leka läkare) bor i samma trappuppgång som mig.

Jag älskar att höra hur min värdighet ligger nere under fötterna och skrapar mot gruset.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack och lov min kära E så är du, likt oss andra, mänsklig. Det glamorösa livet som gravid kvinna :) Jag ger dig en värmande (stödjande) kram!

2012-10-27 @ 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0