Sämäster

Tjopp så var det redan augusti. Bloggtorkan har stått på som ett ökenårhundrade men vad gör väl det, folk har väl bättre saker för sig än att sitta och smaska i sig göttigheter om mitt liv.

Själv har jag varit på semester i Sverige med min lilla familj. Vi har hållt dop och varit på kräftskiva och lite annat smått och gott. Jag försökte bland annat ta en fika i trädgården med en kompis när en get som inspringande och djävlades. Ibland förundras jag över hur mitt liv ständigt verkar ränna i ingemanslandet mellan verklighet och surrealism.

Nu sitter jag alltså nyhemkommen i min lilla lägenhet, begravd i en kaotisk massa av saker. Detta får mig att fundera på hur mycket skit jag äger vilket automatisk leder till ett slags städa-slänga-förvara-beteende som mest går ut på att flytta runt saker tills jag tycker att det känns bättre. Dock åkte min garderob på en skoningslös utrensning när jag såg alla trötta tröjor som hängde där inne och noppade sig.

Nu funderar jag på att göra en ny lista med skitgrejer som jag behöver köpa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0