Nostalgiskt

Ååh vad jag kände för att göra en gammal hederlig lista, sådär som när man var tretton. Allehanda och oförskämt stulen från Spiderchick.nu .

Nämn en bra sak med dig själv: Jag är vis. Ja det var opretantiöst, kan man tycka. Men jag tycker faktiskt det. Visst kan jag också damma av en hederlig skita-i-alltihopa-attityd och misslyckas lite då och då, men jag är faktiskt ganska duktig på att lära av mina misstag efter att jag gråtit över dem en stund.

Nämn en mindre bra sak med dig själv: Jag är lite för strukturerad, och förväntar mig att jag kan klara av och fixa att allt ska gå som tåget.

Vad var det senaste du sa högt? "God natt myspysisar, tack för idag" (Det var igår kväll, hittills är det bara jag vaken)

Vad var det senaste du googlade? Det engelska ordet "Opacity".

Vad åt du senast? Havgregrynsgröt. Goffade jag i mig för ungefär två nanosekunder sedan.

Vilken bil åkte du senast? Mammas och hennes makes bil när de var här för två veckor sedan.

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Öum, trick question? Vad ingår i "ändat mitt utseende? Att klä på sig? Att borsta håret? Att växa upp? Jag går med det modesta svaret --> helt ok.

Vad är du mest rädd för? Döden. Jag är rädd att den är tom och tråkig och non-existerande. Fast det gör egentligen inte heller så mycket, men det är bara så sköjsigt att leva så jag vill liksom inte byta bort det.

Vad var du rädd för när du var liten? Intressant nog också döden. Jag funderade mycket när jag var liten.

Någon som inspirerar dig: Människor som uppnått Zen och bor i "min typ av värld". Munkar som uppnår det på munkkloster är också inspirerande men jag hade inte lust att ge upp mitt sköjsiga liv här. Jag vill ha kakan och äta den också, så att säga. Om någon faktiskt lyckats med detta konsttycke är osäkert.

Värsta smärtan du råkat ut för: Hmmm.. Ja jag kan ju inte dra till med "föda barn"-kortet, för det kände jag ju inte ett smack av, så jag går för vissa själsliga smärtor som jag tyvärr fått känna av under mitt liv, och de är inbakade i mina hemliga rum och tänker inte komma ut och spöka här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0