Hej!



Den här veckan (som kanske var lite mer än en vecka sedan sist) har vi hunnit med lite nya grejer.

För det första trodde jag att vi skulle impa ögonen ur sundhedsplejersken som vi hälsade på i fredags med det stabila huvudhållandet och den korpulenta magen, men så blev det inte. Hon var långt ifrån missnöjd, men det var inga stående ovasioner och dokumentation av underbarnet och inkallande av samtliga anställda på avdelningen för att se praktexemplaret (som jag hade förväntat mig och ansåg tillbördeligt).

Men nåväl. "En värld full av liv" ligger iaf fortfarande högt på populär-spellistan.

Jag har haft fler märkliga drömmar, den senaste involverade J, en mossig grotta, en dvärg-Johnny Depp och ett okokt ägg. Dock oklar handling.


Bajsat i badvattnet, vilket var såhär roligt:



Fått en ny bästa vän:

 
Det är även oooootroooooligt skönt att bli kittlad med öronen på den lilla kaninen, som är så fenomenalt mjuk. Då ryser man så att alla de små fjuniga håren blir alldeles till sig av behag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0