Potatismos

Hmm, jag är skrattretande dålig på att blogga regelbundet. Jag är nog mer som en periodare, skulle man kunna säga.

Men idag skymtades lite tur på blogghimlen och jag har fått en kvart över till fri disponering. Vilken grej!

W har fått börja äta lite herdelig husmanskost. Vi har försökt med lite välling (har hört om mirakulösa sovnätter på detta) men han verkar inte riktigt fatta grejen. Hittills är det potatis som ligger högst på listan. Detta goffar han i sig i sådana mängder att jag funderar på att ändra hans namn till Håkan. 

Fast generellt så blir W alldeles galen så snart man plockar fram den illgröna bebisskeden. "Vem vet vad denna kan bringa med sig?" kan man tro att han tänker. Vi har riktigt idylliska små middagar där jag och J sitter och försöker ta skydd för flygande fruktpuréer, allehanda mos och gröt som sprutar från den lilla bordsgrannen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0