Revansch!

I sommar tog jag revansch på Larven!

Denna märkliga Berg-o-dal-bana med en drogad clown- larv till förare skrämde vettet ur mig när jag var 3 år och blev nedklämd i karusellvagnen för två dramatiska, livsfarliga varv på rälsen. Om jag inte var en fegis innan, blev jag det definitivt efter detta trauma.

Men i sommar kom chansen att ta revansh på kräldjuret tillsammans med J:s systerdotter (4 år).

Det gick lite fort i kurvorna, men jag vill meddela att det gick bra! Jag blev till och med så pepp att jag funderade på att åka en "vuxen" berg-och-dalbana. Men som tur var tog jag mitt förnuft till fånga i kön, när jag insåg att jag ju tycker om att leva.

Man kanske skulle bli en adrenalin-junkie?



Revanscherad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0